FACELIFTING

Injekční mezoterapie

Omlazení pokožky obličeje, krku a dekoltu, silná hloubková hydratace, zjemnění drobných vrásek, vypnutí jemných vrásek horního rtu a kol očí, zpevnění pokožky rukou a předloktí, vyhlazení povrchu rtů, ošetření celulitidy,Léčba alopecie,
Průběh ošetření

Plošní aplikace je prováděna za použití speciálního počítačem řízeného přístroje  Injector Matrixis, jehož hlavice vytvoří podtlak, který jemně vyzdvihne pokožku a prostřednictvím speciálního nástavce s pěti mikrojehličkami přenese správné množství aktivního nateriául do nastavené hloubky pokožky.  Injektor Matrixis se zásadně liší technicky dokonalým a perfektně řiditelným systémem nejen hloubky aplikace (až do 5 mm), ale současně lze zvolit dávku aplikovanou každou z pěti jehliček na hlavici.
Pokožka je tak ošetřena naprosto rovnoměrným rozprostřením účinné látky po celé ploše. Další výhodou je současné oddálení vpichu od cév pomocí podtlaku, čímž významně klesá počet modřinek. Při aplikaci se mohou objevit některé běžné reakce související obecně s injekcí jako zčervenání kůže, svědění, otok, drobné krevní podlitinky a mírná bolestivost v místě vpichu. Tyto reakce většinou do 3 dnů pominou. Před ošetřením lze použít znecitlivující krém. Aplikace přímo do vrásky injekční matodou se kyselina hyaluronová vpichuje přímo do vrásky.
Dávkování
doporučené opakování je po 14 dnech 1- 2x , jednou za měsíc, jednou za tři měsíce či jednou za půl roku.

Po aplikaci

Jedná se o zákrok, u kterého dochází k poruše integrity kožního povrchu a možnosti snadného přenosu infekce do kůže. Proto je nutno dodržovat po ošetření zvýšenou hygienu.

Důležité
Po dobu tří dnů kdy je pleť nejnáchylnější, je důležité dbát na čistotu. Po ošetření doporučujeme chladit danou oblast a nepoužívat make-up.První týden omezit vliv extrémních teplot (sauna, kryokomora, výřivka, solárko apod.) Pozor na domácí mazlíčky, nesmí vás olizovat, hrozí riziko infekce ( kočka, pes ...) Cíleně se neopalovat. Nosit ochranný oděv ( klobouk, brýle).  Udržovat klidový a pitný režim, pití tekutin min. 2 l / za 24 hod.
Po dobu sedmi dní používat UVB 50 faktor a hojivý antibakteriální krém.

Těhotenství, kojení akutní zánětlivá či infekční onemocnění v době výkonu akutní zánětlivé či infekční změny v lokalitě výkonu epilepsie, akutní solární dermatitida, pokožka narušená sluncem (spálená), autoimunitní onemocnění, nedostatečná srážlivost krve a užívání léků na tuto nedostatečnost, vysoký krevní tlak, cukrovka závislá na inzulínu, srdečně cévní onemocnění nebo nádorová onemocněním, věk pod 18 let v den výkonu, předchozí aplikace laseru, chemického peelingu či radiofrekvenčního ošetření v průběhu 14 dnů před ošetřením mezoterapií.

Injector Matrixis