LASEROVÁ  LIPOLÝZA

Neinvazivní metoda odstraňování tuku a modelace postavy

Odstraňuje nežádoucí tukové polštářky a tvaruje postavu za použití nízkoúrovňového laseru

LipoMEGA 4D  se čtyřmi vlnovými délkami.
4 vlnové délky laserů současně na každém padu a při jednom ošetření zefektivňují ošetření a umocňují výsledky.LipoMEGA 4D využívá účinku nízko-úrovňového laseru, nazývaného také studený laser. V klinických studiích bylo prokázáno, že nízko-úrovňový laser stimuluje tukové buňky tak, že začnou emulgovat tuk obsažený uvnitř buňky. Zkapalněný tuk (triglyceridy a mastné kyseliny) pak prochází přes obal tukové buňky do intersticiální vrstvy ( tzv. mezibuněčného prostoru). Z tohoto prostoru pak tuk odchází do lymfatického systému, odkud je poté vyloučen z těla. Biochemický efekt nízko-úrovňového laseru emulguje tuk uvnitř buněk, účinkuje na bi-lipidovou membránu v tukové buňce a utváří v ní průchodové póry. Póry buňku nepoškozují, slouží k odvodu tukových složek z buňky. Utváření průchodových pórů je výsledkem série druhotných reakcí, jež mají svůj původ v mitochondriích.

635 nm - snížení tuku, zvýšení buněčné energie, pomáhá dodávat tělu energii a podporuje
                 látkovou výměnu
660 nm - stimulace lymfatického toku a snížení celulitidy
780 nm - pozitivně působí na kostní nemoci (Artróza, artritida, je reparační buňky a