Laserová liposukce

Lipolaser LipoMega4D

laserové pady
Odstraňování tuku a modelace postavy, odstranění nežádoucích tukových polštářků a tvarobání postavy za použití nízkoúrovňového tzv. studeného laseru LipoMEGA 4D se čtyřmi vlnovými délkami.
4 vlnové délky laserů současně na každém padu a při jednom ošetření zefektivňují, ošetření a umocňují výsledky. LipoMEGA 4D využívá účinku nízko-úrovňového laseru, nazývaného také studený laser. V klinických studiích bylo prokázáno, že nízko-úrovňový laser stimuluje tukové buňky tak, že začnou emulgovat tuk obsažený uvnitř buňky. Zkapalněný tuk (triglyceridy a mastné kyseliny) pak prochází přes obal tukové buňky do intersticiální vrstvy ( tzv. mezibuněčného prostoru). Z tohoto prostoru pak tuk odchází do lymfatického systému, odkud je poté vyloučen z těla. Biochemický efekt nízko-úrovňového laseru emulguje tuk uvnitř buněk, účinkuje na bi-lipidovou membránu v tukové buňce a utváří v ní průchodové póry. Póry buňku nepoškozují, slouží k odvodu tukových složek z buňky. Utváření průchodových pórů je výsledkem série druhotných reakcí, jež mají svůj původ v mitochondriích.
635nm - snížení tuku, zvýšení buněčné energie, pomáhá dodávat tělu energi a podporuje látkovou výměnu
660nm - stimulace lymfatického toku a snížení celulitidy
780nm - pozitivně působí na kostní nemoci (Artróza, artritida, je reparační buňky a mikrocirkulaci
980nm - vlastnosti shodné s 660nm, ještě efektivněji snížuje obsah tuku a napíná pokožku