Plazmaterapie PRP - omlazení krevní plazmou

Plazmaterapie  PRP je jedinečnou terapií pro omlazení pokožky.  Využívá  metodu aplikace vlastní krevní plazmy, která je  obohacená o růstové faktory z krevních destiček. Jedinečný  omlazující koktejl  se vpravuje přímo do kůže, kde nastartuje regenerační procesy a zpomalí další procesy stárnutí pokožky.
Omlazení a regeneraci na buněčné úrovnI bez jakýchkoliv tělu cizích látek, s 0% rizik a negativních reakcí.
Co plazmaterapie řeší:
odstranění vrásek
stimulace vlasových kořínků
odstranění kruhů pod očima
zlepšení struktury pleti
redukce a odstranění strií a jizev
odstranění stop po akné
omlazení
regenerace

Průběh ošetření

Ošetření vlastní plazmu  trvá přibližně hodinu. Pro aplikaci se odebere pouhých 8 ml krve. Ve speciální centrifuze krev odstředí, a tím se získá PRP připravenou k aplikaci. Takovou plazmou dokáže ošetřit  také alopecii , tedy problém vypadávání vlasů.
Plošní aplikace je prováděna za použití speciálního počítačem řízeného přístroje Injector Matrixis, jehož hlavice vytvoří podtlak, který jemně vyzdvihne pokožku a prostřednictvím speciálního nástavce s pěti mikrojehličkami přenese správné množství aktivního materiálu do nastavené hloubky pokožky. Injektor Matrixis se zásadně liší technicky dokonalým a perfektně řiditelným systémem nejen  hloubky aplikace ale současně lze zvolit dávku aplikovanou každou z pěti jehliček na hlavici. Pokožka je tak ošetřena naprosto rovnoměrným rozprostřením účinné látky po celé ploše.  Před ošetřením lze na přání aplikovat znecitlivující krém.
Opakování
Pro skvělé výsldky doporučené opakování  3 až 6x během pů roku v závislosti na věku astavu pleti.

Výsledky
si všimnete jemnějších linek a redukce vrásek.
Dle studií a zaměření je efekt plazmaliftinfu hlubší. Hlavním cílem je buněčná regenerace a dlouhodobá tvorba kolagenních formací a stimulace fibroblastů v středních a hlubších vrstvách kůže.
V ošetřených oblastech se plazma pomalu vstřebává do podkoží a vytváří platformu pro silnější a odolnější kůži a zdravější vzhled.
Pacienti pozorují signifikantní zlepšení vzhledu pleti, textury a tónu do tří týdnů. Postupné zlepšování celkového stavu můžete pozorovat po dobu 1 roku. Efekt trvá následně další 1 rok.

Po aplikaci

Jedná se o zákrok, u kterého dochází k poruše integrity kožního povrchu a možnosti snadného přenosu infekce do kůže. Proto je nutno dodržovat po ošetření zvýšenou hygienu.Po dobu tří dnů kdy je pleť nejnáchylnější, je důležité dbát na čistotu. Po ošetření doporučujeme chladit danou oblast a nepoužívat make-up.První týden omezit vliv extrémních teplot (sauna, kryokomora, vířivka, solárko apod.)  Cíleně se neopalovat. Nosit ochranný oděv ( klobouk, brýle). Používat UVB 50 faktor a pleť si ošetřovat hojivým antibakteriálním krémem.
Těhotenství, kojení akutní zánětlivá či infekční onemocnění v době výkonu akutní zánětlivé či infekční změny v lokalitě výkonu epilepsie, akutní solární dermatitida, pokožka narušená sluncem (spálená), autoimunitní onemocnění, nedostatečná srážlivost krve a užívání léků na tuto nedostatečnost, vysoký krevní tlak, cukrovka závislá na inzulínu, srdečně cévní onemocnění nebo nádorová onemocněním, věk pod 18 let v den výkonu, chemického peelingu či radiofrekvenčního ošetření v průběhu 14 dnů před ošetřením mezoterapií.